Użytkownik
Reputacja 0
|
 |
« : Marzec 15, 2008, 09:01:24 » |
|
Tak jak w temacie zglaszam prosbe o stworzenie banera dla strony http://board.cs-guide.net ulatwi nam to reklame co za tym idzie pomoze w rozbudowywaniu sie strony jak i rowniez zareklamowaniu serwera ja niestety nie mam zdolnosci w tworzeniu grafik lecz mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto zna sie choc troche na tym i pomogl nam.... z gory dziekujemy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Użytkownik
Reputacja 0
|
 |
« Odpowiedz #1 : Marzec 16, 2008, 08:59:57 » |
|
Ja w prawdzie nie jestem jakimś super grafikiem, ale mogę coś pokombinować. Będę tylko potrzebował wymiarów tego baneru - ale to chyba adrix mi napisze na gg albo PM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Administrator
Ekspert
Reputacja 5
|
 |
« Odpowiedz #2 : Marzec 16, 2008, 10:37:29 » |
|
468x60, 125x125, myślę że takie 2 wystarczą.
|
|
|
|
|
|
Nie pomagam na priv.
|
|
|
Użytkownik
Reputacja 0
|
 |
« Odpowiedz #3 : Marzec 16, 2008, 02:20:34 » |
|
 Nazwijmy to: wersja beta. wg mnie wymaga jeszcze dopracowania, no i to grafity na środku jest tak, żeby na razie coś tam było. Czekam na sugestie/opinie (proszę mieć na względzie że dopiero zaczynam zabawę z PS)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Administrator
Ekspert
Reputacja 5
|
 |
« Odpowiedz #4 : Marzec 16, 2008, 03:14:30 » |
|
Trochę lipa  Postaraj się zrobić coś ładniejszego.
|
|
|
|
|
|
Nie pomagam na priv.
|
|
|
Administrator
Zaawansowany użytkownik
Reputacja 7
 |
« Odpowiedz #5 : Marzec 16, 2008, 03:19:30 » |
|
Trochę lipa  Postaraj się zrobić coś ładniejszego. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Użytkownik
Reputacja 0
|
 |
« Odpowiedz #6 : Marzec 16, 2008, 03:58:13 » |
|
No to zarzuć tu jakimś pomysłem: co zmienić, jaka kolorystyka, gdzie co i w jakiej wielkości... pamiętaj: ja nie jestem .anr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Administrator
Ekspert
Reputacja 5
|
 |
« Odpowiedz #7 : Marzec 16, 2008, 04:04:37 » |
|
Myślę że możesz żywszą kolorystykę dać, zmień tego ludzika na jakiegoś innego, bo ten który dałeś występuje w 80% log i bannerów o cs ;p.
|
|
|
|
|
|